13 Mart 2015

Biri desibel rekoru mu dedi?

Pınar Karşıyaka'nın basketbol maçlarını pek kaçırmayız.. Kombinelerimiz var ve hatta bir sene VIP bir sene normal kombine alıyoruz.. VIP'lerimizi bir sene nadasa bırakmak gerekiyor. Bu sene seyirci kitlesi gittikçe artan ve güzelleşen bir trend izledi ve sanırım son maçta yani Lietuvos Rytas maçı ile tavan yaptı.

Maç öncesinde Ege Park'a gidip arkadaşlarla buluşmak, Migros'tan biralarımızı alır almaz maç önü köftecilerinde sıraya girmek bizim için bir ritüel oldu adeta. Salonun önünde köfte, kokoreç hep var ama bu sefer fanstastik ötesi bir sofrayla karşılaştık. Resmini aşağıda paylaşıyorum. Mükellef bir sofra kurmuşlar BMW üstünde.. Ananas nedir arkadaş...  Ehl-i keyiflikte son nokta..


Bu köftecinin eskiden VW minibüsü vardı pek sevimli.. 
Hiç yemedim ama hastası çok...
Saat 18:00 gibi bile içeriye girmek için upuzun bir sıra olmasından belliydi bu maçın çok kalabalık olacağı. Biletler çıkar çıkmaz tükenmiş. Biz de çok oyalanmadan içeri girdik. Pota arkasında yerimizi aldık. İlk defa iki sıra koltuğun arasında bile seyirci olduğunu gördüm!!!  

Litvanyalılar da 20-30 kişi kadarlardı. O kadar az kişiye rağmen 3 tane de davul getirmişler. Çok hoşlardı. Zaten o kadar yoldan kalkıp deplasmana gelmiş olmaları bile KSK seyircisi gözünde onlara +1 puan katmıştı. 


Reeder Karşıyaka maçlarına sponsor olmuş ve her maç bir tane reeder veriyorlar. Bir de çitalı görsel ve slogan yapmışlar "reeder ile çitanız yükseliyor" diye. Ben beğendim açıkçası. Maç sırasında bol bol reklamı döndü.. Kuyruğunda top çeviren kırmızı-yeşil atkılı çita... Geçen maç üçlük yarışması yapmışlar, bu sefer soru sorup bilenler arasında çekiliş yaptılar.. 

Maçın asıl olayı desibel rekorunun kırılması oldu. Bir spor salonunda tezahürat ile ulaşılan en yüksek ses rekoru.. 126,5 dB...


Neyse ki maç öncesinde "safety first" deyip kulaklıklarımı takmıştım. :) Rahat rahat izledim, tezahüratımı yaptım. Yoksa yüksek sesten çok rahatsız oluyorum....

Uzun zamandır en eğlendiğim maç oldu. Bir de üstüne kazanıp bir üst tura geçtik. Şahane oldu. Maç sonunda Litvanyalıları ve Litvanya'dan gelen seyircileri tüm salon alkışladı. 

Son bir kaç maçtır VIP tribündeki bir ekip maça minik sürprizleriyle geliyorlar. En son hepsi mavi gömleklerini giyip Ufuk Sarıca olmuşlardı. Bu maçta da Dixon olmaya karar vermişler. Maç sonunda Dixon da onları es geçmedi, birlikte fotoğraf çektirdiler.


Hem Pınar Karşıyaka'nın oynadığı basketbolun keyfi hem de tribünlerin neşesi her geçen gün artıyor. Umarım tadı bozulmadan bu şekilde devam eder... 

Hiç yorum yok: