31 Aralık 2013

Yetmez ama evet..

2013'te Goodreads'e üye oldum ve okuduğum kitapların listesini burada tuttum. Iphone aplikasyonunu da çok sevdim. Özellikle kitapların barkodlarını tarayıp listeye atma kısmı hem eğlenceli hem de herhangi bir yerde görüp de ilginizi çeken kitapla ilgili bilgileri not almak yerine hemen tarayıp "to read" kısmına atabiliyorsunuz...

Bu da benim Goodreads sayfam.

2013'te neler okumuşum...

Patti Smith - Hayalperestler
Peri Gazozu - Ercan Keşal
Emrah Serbes - Hikayem Paramparça
İnci Aral - Ölü Erkek Kuşlar
Ahmet Ümit - Beyoğlu'nun En Güzel Abisi
Trevanian - İnci Sokağı
Torgny Lindgren - Arıbalı
Yılmaz Karakoyunlu - Yorgun Mayıs Kısrakları
Thorvald Steen - Kar Kristalleri
Zülfü Livaneli - Kardeşimin Hikayesi
Gary Small - Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
Ferhan Şensoy - Başkaldıran Kurşunkalem
Ferhan Şensoy - Kalemimin Sapını Gülle Kuşattım
Eduardo Galeano - Aşkın ve Savaşın Gündüz ve Geceleri
Boris Vian - Mezarlarınıza Tüküreceğim
Ece Temelkuran - Düğümere Üfleyen Kadınlar
Henri Charriere - Kelebek
Henri Charriere - Banko
Metin Kaçan - Ağır Roman
Patti Smith - Çoluk Çocuk
Thomas Stevens - San Francisco'dan Tahran'a Bisikletle Dünya Turu
Gabriel Garcia Marquez - Mavi Köpeğin Gözleri
Oya Baydar - Kedi Mektupları
Roberto Bolano - 2666
Haruki Murakami - 1Q84
Aydan Çelik - Bi Tur Versene
Haruki Murakami - Sahilde Kafka

Toplamı 10816 sayfa.

Eskiden neredeyse hep (bir kaç Türk yazar haricinde) yabancı yazarlar okurken bu sebe Türk yazarlara da ağırlık vermişim.

Yılı Uygar Şirin'in Karışık Kaset'i ile kapatıyorum.


Hiç yorum yok: